بازیابی اطلاعات سیم‌کارت منقضی شده یا واگذار شده

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

در صورتیکه کاربر در فرآیند فعالسازی دستگاه، شماره تلفن را اشتباه وارد کرده باشد به منظور دریافت مالکیت دستگاه می‌تواند نسبت به ثبت درخواست در کارتابل خود اقدام نماید. مراحل ثبت درخواست را در این آموزش مطالعه کنید.

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

۱. به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه کنید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم‌کارت استفاده نمود و یا ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم‌کارت آموزش داده می‌شود.

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

۲. از منوی سمت راست گزینه‌ی ثبت و پیگیری مشکلات را انتخاب نمایید.

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

۳. در صفحه باز شده از قسمت بالای صفحه گزینه ایجاد را انتخاب نمایید.

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

۴. در این صفحه در قسمت “موضوع مشکل را انتخب نمایید” گزینه در فعالسازی شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کرده‌ام را انتخاب نمایید.

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

۵. سپس با مطالعه دقیق راهنما بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.

تصحیح شماره تلفن اشتباه وارد شده در فرایند فعال سازی

۶. در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده شامل: نام، شماره همراه صحیح، شماره همراه اشتباه (در صورتیکه از شماره تلفن اشتباه اطمینان ندارید از وارد کردن آن خودداری نمایید)، دستگاه و توضیحات را وارد نمایید.

چه امتیازی به این پست میدی؟

میانگین امتیاز این پست: 3.5 / 5. تعداد امتیاز ها 4

تا حالا کسی به این پست امتیاز نداده، خودت اول از همه امتیاز بده

0
    0
    حساب شما
    سبد شما خالی استرفتن به فروشگاه
     
    Scroll To Top